6.23.2015

#1 Végtelen (Luke Hemmings fanfiction)

LINK
Design 8/10
Először is a fejlécet nagyon tetszik, igényes munka. Aztán a következő az oldalak, nagyon ötletes (bár több helyen is láttam ilyet), hogy körökben vannak, nekem egyedül az furcsa benne, hogy egy oldal van a bal oldali sávban, a többi pedig a jobb oldaliban, ez nekem nem tetszik, szerintem változtass rajta! A másik dolog ami miatt pontot levontam, az a chat volt. Nem is csak a chat csak ott lehet legjobban észrevenni, nekem nagyon sötét az a szürke betű, szerintem ezt is változtasd meg!

Történet 8/10
Nekem nagyon tetszett a történet, annyit megjegyeznék, hogy az igekötős igéket te úgy írtad, hogy pl. el megy. Ezt nem így kell és hosszútávon eléggé zavaró. Ha az igekötő az ige előtt áll, akkor egybe (elmegy) , ha utána, akkor külön (menjünk el). Ha az ige és az igekötő között egy harmadik szó van, akkor is külön (el fogok menni). Ja és így a végére megjegyezném, hogy nagyon szomorú voltam, amikor meghaltak a lány szülei :( :(

+5 pont a feliratkozásért

Összesen 21 pont. Gratulálok!

1 megjegyzés: