8.17.2015

#5 Légy erős királynő

LINK

Design 8/10

A fejléced nagyon tetszik, főleg ezekkel az átlátszó kis árnyakkal?, nem tudom, hogy kell ezt mondani mindenesetre szép. A cím jól olvasható, a színek jól illenek egymáshoz. Az oldalsávban jó sorrendben vannak elhelyezve a modulok, viszont szerintema prológust írhattad volna sima bejegyzésként is, mert úgy jobban észre lehetne venni, mert én először elkezdtem olvasni az első részt, olvastam, olvastam, aztán rájöttem, hogy ennek se füle, se farka, valami nem stimmel. Aztán az én hihetetlen felfogásommal rájöttem, hogy a prológus külön oldalon van. Na ez mondhatom szép történet volt.

Történet 8/10

Engem nagyon megfogott az történet, mindig elszomorodom az ilyeneken. Nagyon szépen fogalmazol, bár nekem egy kicsit fura, hogyha valaki elvesztett mindenkit, aki fontos volt neki azért miért csúfolják meg utálják? Persze mondjuk a "többiek" akármiért képesek kiutálni, de nekem ez kicsit fura. Helyesírási hibákat nem találtam sokat, egy viszont nagyon szúrja a szemem, mégpedig a fülszövegben, azt majd mindenképpen javítsd ki!

+5 pont amiért feliratkoztál, köszönöm!

Összesen 21 pont
Gratulálok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése