8.20.2015

#6 Új tag a csapatban

LINK

Design 7/10

Kezdjük a fejléccel. Nekem már sok, annyi minden van benne összetömörítve vagy nem is tudom, olyan kesze kusza az egész, nem azt mondom, hogy nem szép csak nekem fura. Amúgy a blog színvilága illlik a fejléchez. Az oldalsávban a modulok jól vannak elrendezve. Az oldalak is nagyon jók, öteletes, hogy hangjegyekkel díszíted a nevüket.

Történet 9/10

Sajnos csak az első fejezetet volt időm (meg persze a bevezetőt) elolvasni, de nagyon tetszett. Nagyon jól fogalmazol és én amúgy is imádom a sulis, gimis történeteket úgyhogy ez tényleg nagyon tetszik. Ha lesz időm biztos tovább olvasom. Helyesírási hiba nincs benne túl sok, egy-kettő, de egyáltalán nem zavaró.

+5 pont amiért feliratkoztál, köszönöm

Összesen 21 pont
Gratulálok!

2 megjegyzés:

  1. Már megvoltam ijedve, hogy nem lesz meg a húsz pont. :D Köszönöm az értékelést! Szerintem a fejlécből még csak a régit láttad, de így is örülök! :)

    VálaszTörlés
  2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés