8.26.2015

#7 Summer work

LINK

Design 9/10

Akkor kezdeném a fejléccel, ami nekem nagyon tetszik. Rajta vannaka szereplők, ezért valamennyit elárul a történetből, bár a pisztolyt még nem tudom miért van ott (mert sajnos csak az első fejezetet tudtam elolvasni), de a történet során biztos kiderül. A blog háttere egy lilás padlómintázat felül egy kis zöld beütéssel, szerintem nagyon jól illik a fejléchez. A modulok is jó sorrendben vannak elhelyezve az oldalsávban.

Történet 8/10

Az alaptéma szerintem nagyon jó, nem sok ikrekről szóló blogot olvastam még. Igazából az első 2 fejezetből még nem tudtam meg sok mindent ezért nem is tudok sok mindent írni. Nagyon szépen fogalmazol, helyesírási hibákat pedig egyáltalán nem vettem észre benne, illetve értelmetlen mondatokat sem találtam benne.

+5 pont amiért feliratkoztál, köszönöm

Összesen 22 pont
Gratulálok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése