8.27.2015

#9 A gonosz álarca

LINK

Design 7/10

Na akkor a fejléc. Én megmondom őszintén nem voltam elragadtatva tőle. Nekem olyan fura, nagyon sok minden van rajta és eléggé sötét. A háttér amúgy nagyon jó választás, viszont eléggé látszódik, hogy mozaik és nincs túl jól összerakva. Ezen kívül a modulok elrendezése szerintem jó, nekem megfelel. Viszont van egy nagyon súlyos hiány amit minél hamarabb pótolnod kéne: nincs chat. Szerintem a chat egy meghatározó része a blognak: ott tudnak cserét kérni, véleményt mondani (ezt megjegyzésben is) stb. (ha esetleg nem tudod, hogyan kell chatet csinálni és tudok segíteni)

Történet 8/10

Engem nagyon megfogott a történeted. Bár nem szívesen olvasok ilyen ijesztő történeteket ez egész jó.Vagyis nagyon jó, szépen fogalmazol és ezt el is ismerik: ez látszik a megjegyzéskből és a feliratkozóid számából is. Viszont hemzsegnek a helyesírási hibáktól. Nem is az elírás, hanem inkább olyanok mint például: Körbenéztem a házba. Ide kéne még egy "n". Amúgy pedik szerintem nagyon jó kis történet.

+5 pont amiért feliratkoztál, köszönöm

Összesen 20 pont
Gratutlálok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése