11.30.2015

Interjú

Sziasztok!
Már említettem, hogy a következő poszt az interjú lesz, itt is van:

1.Mikor kezdtél el blogolni?
Most volt nemrég, hogy 1 éve elkezdtem.
2.Miért?
Igazából semmi különös oka nem volt. Szeretek kutakodni a neten és sok olyan kép volt ami tetszett, gondoltam megosztom másokkal is így megkönnyítve az ő dolgukat én meg lefoglalom magam valamivel.
3. Van valami célod a blogolással?
Megkönnyíteni a bloggerek életét.
4.Van valami inspirációd?
Nem
5.Szokott valaki segíteni vagy ötletet adni a posztokhoz?
Élő személy akit személyesen ismerek nem. Ha valaki kér, hogy segítsek neki és keressek képeket egy adott témához akkor az adja az ötletet. De ha éppen senki nem kér akkor körülnézek más blogokon, hogy milyen jellegű képek vannak ott, és utána keresek olyasmiket.
6.Hányan tudják, hogy blogolsz?
Mármint akit személyes ismerek? Egy ember tudja de ő sem tudja a blogom nevét.
7.Hány feliratkozó az álmod?
Igazából nincs ilyen jellegű álmom. Eredetileg nem is raktam ki a "feliratkozás" gombot, csak aztán szóltak, hogy fel szeretnének iratkozni szóval rakjam ki.
8.Mi a kedvenc színed?
Kimondottan kedvencem nincs de a feketét, fehéret, kéket és a lilát szeretem.
9.Mi a kedvenc ételed?
Őszintén szólva nem tudom. Mindig mondom, hogy "Na jó ez a kedvencem" de utána mindig találok valami újat.
10. Van valami vicces emléked a blogolással kapcsolatban?
Nem emlékszek ilyesmire.
11.Van kedvenc blogod?
Több is.
12. Ha igen mi?
Amit aktuálisan olvasok;P
13.Szoktál írni kommentet arra a blogra, ahol éppen jársz?
Ez sok mindentől függ. De mondjuk az esetek felében szoktam.



Írjatok kommentet, hogy milyen bejegyzés legyen, és hogy érdekelnek-e titeket a karácsony témájú dolgok!

hvs

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése